تاريخ : 1391/10/12
کد مطلب: 356
 گزارش کمیتۀ اجرایی کنگرۀ حضرت عبدالعظیم علیه السلام

گزارش کمیتۀ اجرایی کنگرۀ حضرت عبدالعظیم علیه السلام

مسؤول روابط عمومی و تبلیغات کنگرۀ بزرگداشت حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام در گفت و گو با ستاد خبری این کنگره دربارۀ فعالیتهای انجام شدۀ کمیتۀ اجرایی اظهار داشت: تا کنون دو هزار و چهار صد نسخه خبرنامۀ کنگرۀ بزرگداشت حضرت عبدالعظیم علیه السلام برای مقامات کشوری و رسانه‌های جمعی ارسال شده است.

  حجت الاسلام محمّد علی صادقی افزود: این تعداد خبرنامه شامل یکهزار و دویست نسخه خبرنامه شمارۀ ۱ و همین تعداد خبرنامه شمارۀ ۲ بوده که برای دفتر مقام معظم رهبری، رؤسای سه قوه، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسؤلین حوزه‌های علمیه تهران، ادارات شهر ری، علما و محققین مشهد، اصفهان و قم و تمام رسانه‌های گروهی شامل صدا و سیما، خبرگزاریها و مطبوعات ارسال شده است.

  وی اظهار داشت: همچنین یکهزار و دویست عدد کارت دعوت به همراه پاکت مخصوص، و کروکی محل برگزاری کنگره برای مدعوین ارسال شده است.

  حجت الاسلام صادقی با بیان گوشه‌هایی از فعالیتهای تبلیغاتی صورت گرفته، برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر کنگرۀ بزرگداشت حضرت عبدالعظیم علیه السلام گفت: به منظور اطلاع رسانی درست و به موقع، بومهای تبلیغاتی ۱۵ متری در سطح میادین شهر ری و مبادی ورودی و خروجی این شهر به تهران و قم نصب شده است.

  وی ساخت پلاکاردهای تبلیغاتی و تابلوهای راهنمایی محل برگزاری کنگره، تهیه تیزر تلویزیونی و پخش آن از طریق صدا و سیما و تهیۀ خودکار و پوشه با مشخصات کنگره را از دیگر فعالیتهایی دانست که در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر کنگرۀ بزرگداشت انجام شده است.

  وی گفت: تا کنون ده جلسه با تولیت محترم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام، معاون محترم روابط عمومی و بین الملل آستان مقدس، مسؤولین اجرایی، کمیتۀ علمی و سایز اعضای برگزاری کنگره بزرگداشت به منظور ایجاد هماهنگی بهتر بین اجزای اجرایی برگزار شده است.

  وی افزود: همچنین تالار محل برگزاری کنگره بزرگداشت، دارای نواقصی در زمینۀ نور، صوت و آماده‌سازی بود که خوشبختانه مشکلات مذکور برطرف شده است.

  گفتنی است بر اساس این خبر تا کنون با ده نفر از مؤلفین برگزیدۀ مقالات ارائه شده به کنگره و نیز تولیت معزز آستان مقدس، مصاحبه‌های تلویزیونی در زمینۀ کنگرۀ بزرگداشت حضرت عبدالعظیم انجام شده است.